• ۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
  • moshaver[at]RahnamaMoshaver.com

ثبت نام رشته مهمانداری هواپیما بدون آزمون سال 1402

شرایط و مدارک ثبت نام بدون آزمون کاردانی حرفه ای رشته مهمانداری هواپیما در سال 1402

شرایط ثبت نام مهمانداری هواپیما

شخص منتخب به عنوان یک مهماندار هواپیما باید از مهارت های خاصی برخوردار باشند که دراین مقاله قصد داریم تا به شما نشان دهیم که چگونه می توان یک مهماندار هواپیما شد و شرایط استخدام آن در سال جاری به چه شکل است؟؟

شرایط استخدام در سپاه پاسداران ۹۸

استخدام در سپاه پاسداران یکی از روش های مورد تایید برای کسانی است که علاقه مند به عرصه نظامی هستند می باشد. از این رو این نوع استخدام از دو طریق انجام می گیرد: 1- استخدام از طریق کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه های افسری زیر نظر سپاه مثل : دانشگاه امام حسین.

شرایط استخدامی درجه داری نیروی انتظامی سال ۱۳۹۸

فرماندهی انتظامی ويژه غرب استان تهران به منظور تأمين نيروي انساني (مرد) مورد نياز خود از بين جوانان متعهد ، مومن و کارآمد به صورت پيماني ۵ ساله انتظامي در مقاطع افسري و درجه داري از طريق آزمون ورودي و ديگر مراحل (مصاحبه ، معاينات پزشکي و ...) با شرايط مندرج در اين آگهي ، استخدام مي نمايد.

شرایط انتقالی گرفتن سربازها

شرایط سربازی یکی از پر دغدغه ترین رویدادهای مربوط به پسرهاست. که این امر باعث بوجود آمدن نگرانی های مختلف برای مشمولان می باشد. و دلیل این نگرانی هم کاملا واضح است چراکه پسرها این دوران را بی هوده تلقی می کنند و هدر رفتن عمر می دانند. البته خیلی از مشمولان دلایل خاص خود رادارند برای نرفتن به خدمت سربازی.

شرایط کار در قطر

اقتصاد قطر یک اقتصاد کاملاً وابسته به گاز محسوب می‌شود. این کشور بزرگ‌ترین صادرکننده گاز طبیعی مایع (ال پی جی ) در جهان است. درآمد خالص قطر از صادرات نفت و گاز در سال ۲۰۱۴ میلادی حدود ۳۸ میلیارد دلار برآورد شده‌است. قطر به علت پیش‌دستی در بهره‌برداری از میدان گازی پارس جنوبی (که قطر آن را «میدان شمالی» می‌نامد) توانسته‌است بیش از ایران از این میدان گازی مشترک، گاز طبیعی استخراج کند و به رشد سریع اقتصادی دست یابد. درآمد بالای گاز و جمعیت کم در این کشور یک ساختار رفاهی بی کم‌وکاست برای شهروندان قطری ایجاد کرده‌است. درآمد سرانه این کشور است این کشور با حدود ۱۳۰ هزار دلار آمریکا درآمد سرانه در سال، بالاترین را در جهان دارد.

شرایط کار در کشور عمان

عمان با نام رسمی سلطان‌نشین عُمان (به عربی: سلطنة عمان) کشوری پادشاهی در شرق شبه جزیره عربستان است. پایتخت این کشور شهر مسقط است. عمان از شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان منتهی می‌شود، از جنوب با یمن و از غرب با عربستان سعودی و امارت متحده عربی مرز زمینی و با ایران مرز دریایی دارد

روش مطالعه و تست زنی صحیح برای کنکور ۹۹

يكي از بزرگترين دقدغه هاي ذهني داوطلبان اين است كه به چه روشي بايد براي كنكور، درس بخوانند . آيا بايد متفاوت از دوران مدرسه درس بخوانند ؟ آيا حتما" بايد از كلاسهاي كنكورو روشهاي تستي استفاده كنند؟ آيا بايد از كتابها و جزوات خاصي استفاده كنند؟ آيا بايد خط به خط مطالب را حفظ كنند؟ آيا بايد شب و روز درس بخوانند؟ آيا بايد از خواب و خوراك و ورزش و تفريح بگذرنند؟ چه بايد كرد ؟ كدام راه به موفقيت در كنكور ختم مي شود ؟ و ..... از اين به بعد سعي مي كنم ، جواب اين سوالات را به همراه مطالب جديد و دانستنيهاي مفيد در هر مقاله بگنجانم . ولي براي شروع، اضطرار بحث چگونگي درس خواندن ، بيشتر محسوس است . اولا" به علت مهم بودن معدل در كنكور سالهاي آينده، بايد در طول تحصيل بسيار خوب و عميق درس بخوانيد و با معدل عالي ديپلم بگيريد ، در راستاي همين برنامه سازمان سنجش هم با مفهومي كردن سوالات در يكي دو سال اخير داوطلبان كنكور را به خواندن دقيق كتب درسي و عدم استفاده از روشهاي كوتاه و تستي تشويق كرده است .

شرایط کار در سلیمانیه عراق

واحد پول کردستان عراق دینار است و لی مشابه اکثر کشور های عربی زبان دلار امریکا نیز در این کشور رایج می باشد.و ناگفته نماند یکی از دلایل اصلی مهاجرت مردم مخصوصا مردم کرد زبان کشور ایران به کردستان عراق پایین آمد ارزش ریال می باشد. در کردستان عراق بلاخص در سلیمانیه و اربیل بیشتر مشاغلی فنی و مهارتی از استقبال بالایی برخوردارند و نیاز به مدرک تحصیلی دانشگاه هی نمی باشند. به همین دلیل افرادی که در ایران حرفه ای را دنبال می کنند مانند کابینت سازی جوشکاری, داربست, بنایی , کاشی کاری, مکانیک خودرو... و اکثریت کارهای مهارتی می دانند که در ایران درامد مناسب نمی باشد. ولی در سلیمانیه و یا اربیل عراق این مشاغل درامد های بالایی را دارامی باشند.

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انسان در مسیر زندگی با فراز و نشیب هاي فراوانی روبه رو می شود که برخی از آنها سرنوشت ساز هستند از جمله آنها می توان به انتخاب رشته تحصیلی و انتخاب شغل اشاره کرد . انتخاب رشته تحصیلی و انتخاب شغل ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و نمی توان این دو را جدا از هم در نظر گرفت . انتخاب رشته تحصیلی به شکلی مقدمه انتخاب شغل است به طوري که رشته تحصیلی مدرسه و دانشگاه راه ورود به مشاغل وابسته به آن رشته است

رنگ را انتخاب کنید