• ۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
  • moshaver[at]RahnamaMoshaver.com
خدمات پرستاری در منزل در شهر اصفهان

خدمات پرستاری در منزل در شهر اصفهان

جهت مشاوره درباره "خدمات پرستاری در منزل در شهر اصفهان" می توانید در سراسر کشور با شماره های زیر در تماس باشید
۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
و یا
۰۹۳۰۷۵۷۶۳۶۸
« زمان پاسخگویی از ۸ صبح لغایت ۱۲ شب می باشد »

 

با توجه به شرایط زندگی در قرن حاظر و پیچیدگی ها و دشواری های توامان با مسائل اجتماعی و ترافیک شهری و به دنبال آن، آلودگی های هوا بروز برخی از بیماری های شایع و مضمن را برای سالمندان و کودکان به همراه داشته است.

فلذا رسیدگی به حال این افراد یکی از پر اهمیت ترین مسئولیت های جامعه و همچنین خانواده ها می باشد. به همین منظور امروزه خدمات پرستاری در سرتاسر کشور به حدی گسترش یافته که به درون محیط های کوچک مثل خانواده و باشگاه و سالن های مختلف گسترش یافته است.

 

 

خدمات پرستاری در منزل در شهر اصفهان

 

 

عوامل ایجاد خدمات پرستاری در منزل 

 

1-تقاضای بالای خدمات پرستاری در منزل موجب شده است که این حوزه نیز به درون خانواده ها راه پیدا کند. خیلی از خانواده ها به دلیل مشغله های کاری زیاد و نداشتن وقت کافی در ایام هفته تقاضای پرستار در خانه را دارند.

 

2-عدم دسترسی به درمانگاه مناسب یکی از عواملی است که زمینه را  برای فعالیت پرستاران در منزل محیا نموده است. گاهی اوقات بیمارستان یا درمانگاه در اطاف زندگی فرد به قدری دور است که زمان رساندن بیمار ساعت ها طول میکشد که این مسافت های طولانی اکثرا اوقات موجب تشدید حال بیمار شده و حال عمومی بیمار را وخیم تر میکند.

 

3-جلوگیری از اتلاف وقت. گاها مشکلات یا بیماری هایی وجود دارد که باید راس ساعت پیگیری و درمان شود. مانند تزریقات یا سرم - فشار خون - قند خون و . ... که به همین علت مواردی از این قبیل وجود دارند که صرفا با یک تماس خیلی کوتاه با مرکز خدمات گرستاری در منزل قابلیت حل شدن به موقع و سریع را در کوتاه ترین زمان ممکن میسر میسازد.

   

 

شرایطی که افراد برای خدمات پرستاری در منزل تقاضا میکنند

 

گاها درگیری با بیماری های طولانی مدت و تحت کنترل موجب میگردد که بیمار توان ماندن در یک جای شلوغ یا استرس زا مثل بیمارستان یا درمانگاه را نداشته باشد در چنین مواقعی ایجاد شرایط لازم برای بهبودی فرد بیمار در منزل بالاترین کمک می تواند برای ایشان قلمداد شود.

با توجه به نتایج به عمل آمده از تحقیقات جهانی،  ایجاد محیط کامل مشابه بیمارستان در منزل می تواند تا حدود  زیادی نه تنها موجبات آسوده خاطر شدن بیمار از لحاظ پیگیری وضعیت جسمی خود باشد بلکه از لحاظ حالت روحی و روانی نیز چون در کنار خانواده و در منزل خود تحت مراقبت می باشد،برای روان بیمار کمک کننده خواهد بود. بلخص در بیماران نوزادان و سالمندان این موضوع دوچندان کمک کننده می باشد.

 

خدمات پرستاری در منزل شامل چه چیز هایی می باشد

 

 

وظایف پرستار در خدمات رسانی در منزل به گونه ای است که تمامی مواردی از قبیل بررسی های کلی و عمومی پزشکی و پرستاری که در درمانگاه ها و بیمارستان ها صورت میگیرد ، را در برمیگیرد . در زیر به برخی از این موارد اشاره شده است: 

 

1- تزریقات ( تزریق عضلانی- تزریق زیرجلدی)

2-پانسمان 

3-سرم تراپی

4- نگهداری از سالمندان 

5- تعویض پانسمان

6- وصل کردن سوند در منزل

7-ساکشن بیمار در منزل

8-گچ گیری و باز کردن گچ بیمار در منزل

9-خدمات مراقبت و پرستاری کودک در منزل

 

  

  

جهت مشاوره درباره "خدمات پرستاری در منزل در شهر اصفهان" می توانید در سراسر کشور با شماره های زیر در تماس باشید
۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
و یا
۰۹۳۰۷۵۷۶۳۶۸
« زمان پاسخگویی از ۸ صبح لغایت ۱۲ شب می باشد »

برچسب ها: خدمات پرستاری در منزل، پرستاری در منزل، سرم تراپی، خدمات مراقبت و پرستاری کودک در منزل، نگهداری از سالمندان ، تزریقات

نظرات ارسال شده

عاطفه – 1402/5/21 - 09:51:16 قبل از ظهر

ممنون بابت اطلاعات بی نظیرتون. و پاسخگویی سریعتون.

مهدی امانی – 1402/5/21 - 10:41:55 قبل از ظهر

نظر لطف شماست

نظرتان را برای ما ارسال کنید

نام و نام خانوادگی*
رایانامه*
موضوع*
تصویر امنیتی
پیام*
رنگ را انتخاب کنید