• ۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
  • moshaver[at]RahnamaMoshaver.com
شرایط مهاجرت کارشناس رادیولوژی به قطر

شرایط مهاجرت کارشناس رادیولوژی به قطر

جهت مشاوره درباره "شرایط مهاجرت کارشناس رادیولوژی به قطر" می توانید در سراسر کشور با شماره های زیر در تماس باشید
۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
و یا
۰۹۳۰۷۵۷۶۳۶۸
« زمان پاسخگویی از ۸ صبح لغایت ۱۲ شب می باشد »

 

شرایط کاری کارشناس  رادیولوژی در قطر

 

با توجه به پیشرفت روز افزون پزشکی و تجهیزات  پزشکی ازجمله تصویر برداری  و تعامل با کشور های دیگر در این عرصه، خیلی از کادر مجرب درمانی و به خصوص کارشناسان رادیولوژی به فکر مهاجرت به کشور های همسایه از جمله کشور های حوزه خلیج افتادند.

از این رو کشور قطر با پیشرفت های چشمگیر خود در عرصه پزشکی و تکنولوژی رادیولوژی این عرصه را برای رادیولوژیست ها فراهم کرده است.

در ابتدا نگاه کلی به کشور قطر می اندازیم.

 

 

شرایط مهاجرت کاری کارشناس رادیولوژی به قطر

 

شرایط مهاجرت به کشور قطر

 

کشور قطر از نظر بازار کار از دیر باز مورد توجه ایرانیان بوده است به گونه اي که طبق آمار سال هاي قبل از انقلاب اسلامی، در زمانی که کل جمعیت قطر به 150 هزار نفر نمی رسید تعداد ایرانیان شاغل حدود 50 هزار نفر یعنی بیش از 30 درصد جمعیت کشور را شامل می شده است که بعد از انقلاب اسلامی با یک روند نزولی مواجه بوده است. جمهوري اسلامی ایران و قطر همواره روابط دوستانه اي با یکدیگر داشته اند و با توجه به بحران پیش آمده در این کشور و تحریم آن از سوي برخی از کشورهاي عربی به دلیل دفاع از سیاست هاي ایران در منطقه، اعزام نیروي کار ایرانی به قطر می تواند روابط دو کشور را در زمینه هاي اقتصادي و سیاسی بیشتر تقویت کند. در همین زمینه یکی از محورهاي مذاکرات تجاري، می تواند اعزام نیروي کار ایران به قطر باشد. لذا پیشنهاد می گردد پیرو آخرین تفاهمنامه مشترك منعقده دو کشور در سال 1393 پیرامون همکاري در زمینههاي مختلف مربوط به اعزام نیروي کار، آموزشهاي فنی و حرفهاي، بهداشت و درمان، هر چه سریع تر کمیته مشترکی بین وزارت متبوع و وزارت کار قطر براي فعال نمودن مسئله اعزام نیروي کار ایرانی تشکیل گردد تا با این کار بتوانیم زمینههاي اشتغال خارج از کشور را توسعه دهیم و از فرصت به دست آمده به دلیل تحریم قطر توسط کشورهاي عربی، نهایت استفاده را ببریم. از جمله اقداماتی که می توان از طریق وابسته کار جمهوري اسلامی ایران در این کشور براي توسعه روابط و اعزام نیروي کار به این کشور انجام داد به قرار زیر می باشد: 1 .ایجاد بسترهاي لازم در زمینه اعزام نیروي کار به کشور قطر، از طریق برقراري ارتباط با کارفرمایان و کاریابی هاي خصوصی آن کشور . 2.شناخت بازار کار، سیاست ها، مقررات اشتغال، امکانات آموزش فنی و حرفه اي، مهارت هاي مورد نیاز نیروي کار و فرصت هاي شغلی در کشور هدف و انجام مطالعات لازم؛ 3.تلاش در جهت شناساندن مزیت هاي نیروي کار ایرانی از طرق متقضی؛ 4 .ارتباط با نهادها و مسئولان کشور قطر براي تسهیل و زمینه سازي اعزام نیروي کار؛ 5.زمینه سازي انعقاد قراردادهاي همکاري، پیگیري اجراي تفاهم نامه هاي منعقده جاري و نظارت بر چگونگی اجراي قراردادها. 6.شناساندن وضعیت بازار کار داخلی کشور به ایرانیان مقیم و صاحبان سرمایه و راهنمایی تشویق آنان به سرمایه گذاري در ایران. 7.رسیدگی به مشکلات شاغلان ایرانی در کشور قطر از نقطه نظر روابط کار و در چارچوب مقررات و قوانین کار و مقاوله نامه هاي بین المللی. 8 .حل مشکلات اقامتی ایرانیان مقیم و احیاي آموزش هاي فنی و حرفه اي و استفاده ایرانیان از آن. 

 

جهت دریافت اطلاعات مربوط به کار پزشکی درقطر  کلیک کنید.

 

شرایط کاری رادیولوژی در قطر

 

بی شک رادیولوژی یکی از رشته های پر طرفدار در کشور خودمان و همچنین در اکثر کشور های جهان است. شغل رادیولوژی با عناوینی همچون تکنولوژی رادیولوژی, پرتو در مانی، تصویربرداری پزشکی ، پزشکی هسته ای و... در قطر شناخته می شود.

 

شرایط کار رشته رادیولوژی در قطر

 

فرصت های شغلی

 

ازجمله از ویژگی های مطرح این رشته می توان به مراکزی که افراد رادیولوژیست می توانند در آنها مشغول به کار باشند اشاره کرد که صاحبان مشاغل این رشته علاوه بر کار کردن در بیمارستان های دولتی و خصوصی قطر، می توانند در کلینیک های شخصی و درمانگاه ها و مراکز تصویر برداری قطر که در این سالهای اخیر با توجه به سرمایه گزاری کشورهای اروپایی تعدادشان نیز افزایش پیدا کرده است، مشغول به کار باشند.

 

حقوق و مزایا

درامد

ازجمله از اهداف مهاجرت رادیولوژیست ها به سایر کشور ها داشتن درامد مناسب تری نسبت به کشور مبدا می باشد که کشور قطر از این حیث شرایط مناسبتری نسبت به سایر کشور های حوزه خلیج و حتی نسبت به برخی از کشور های اروپایی داراست. ناگفته نماند که حقوق و پاداش کارکنان خدماتی و درمانی در قطر در اکثر مراکز به دلار (USD) می باشد.البته میزان حقوق افراد رادیولوژیست بستگی به مرکز فعالیتشان متفاوت است ولی به عنوان نرخ میانگین می توان به 6000-7000 دلار اشاره کرد.

 

مزایای شغل رادیولوژیست در قطر

 

درحالت کلی می توان بیان کرد که اکثر رشته های مربوط به خدماتی درمانی در کشور های حاشیه خلیج دارای مزایای منحصر به فردی هستند که کشور قطر را می توان از سردمداران این کشور ها به حساب آورد.

از جمله این تسهیلات و مزایا می توان به:

1-داشتن سویت و محل زندگی جداگانه هر فرد

2-دریافت ویزای شغلی از طرف مرکز به مدت 2 سال

3-دریافت ویزای همراه (برای همسر و حداکثر سه فرزند زیر 18 سال)

4-امکان داشتن وسیله نقلیه در قطر

5-سرویس های ایاب و ذهاب

6-امکان کار در دوشرکت مجزا

7-امکان ارتقای شغلی به کشور های اروپایی

 

مدارک لازم برای کار رادیولوژی در قطر و عمان

 

شرایط و مدارک لازم جهت کار

 

ازجمله از مدارک و شرایط اصلی

 

1-داشتن سابقه کار بالای 2 سال

2-ارائه Dataflow

3-ارائه آزمون  پرومتریک قطر یا آزمون های مشابه و یا گواهی های (sertificate) معتبر

4-تسلط به زبان های انگلیسی یا عربی

 

جهت دریافت اطلاعات مربوط به آزمون پرومتریک منابع و نمونه سوالات مربوط به هر رشته با مشاوران مجموعه راهنما مشاور در تماس باشید.

 

مدارک فرعی (جهت امتیاز بندی)

 

داشتن گواهی نامه های معتبر

دارا بودن سوابق کاری بالای 4 سال

داشتن مدرک معتبر زبان

تسلط به زبان عربی

سابقه فعالیت در کشورهای حاشیه خلیج

داشتن نمره بالای پرومتریک(نمره ای بالاتر از حد نصاب قبولی)

 

 در صورت تمایل به دریافت پیشنهاد های کاری مناسب و شرایط مراکز با جزئیات بیشتر می توانید با شماره تماس های اعلامی با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشد

جهت مشاوره درباره "شرایط مهاجرت کارشناس رادیولوژی به قطر" می توانید در سراسر کشور با شماره های زیر در تماس باشید
۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
و یا
۰۹۳۰۷۵۷۶۳۶۸
« زمان پاسخگویی از ۸ صبح لغایت ۱۲ شب می باشد »

برچسب ها: شرایط کاری کارشناس  رادیولوژی در قطر , رادیولوژی در قط​​​​​​​ر ,رشته های مربوط به خدماتی درمانی در کشور های حاشیه خلیج​​​​​​​ , آزمون  پرومتریک قطر, شرایط پزشکی در قطر

نظرتان را برای ما ارسال کنید

نام و نام خانوادگی*
رایانامه*
موضوع*
تصویر امنیتی
پیام*
رنگ را انتخاب کنید